Umieszczanie reklam w periodyku "Policja. Kwartalnik Kadry Kierowniczej Policji"
Redakcja periodyku „Policja. Kwartalnik Kadry Kierowniczej Policji” oferuje możliwość odpłatnego zamieszczania ofert (reklam) instytucji, których działalność związana jest z działalnością Policji.
Zasady kwalifikowania reklam i stawki za ich ogłaszanie
- Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie zamieszcza, w periodyku „Policja. Kwartalnik Kadry Kierowniczej Policji” ¬- zwanym dalej kwartalnikiem, odpłatnie reklamy, przede wszystkim, treścią związane z działalnością Policji.
- Propozycje reklam przyjmuje sekretarz wydawnictw na adres: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Dział Wydawnictw i Poligrafii, 12-100 Szczytno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 111, tel. 0 89 621 5102, e-mail: wwip@wspol.edu.pl
- Reklamy mogą być dostarczane na:a.płytach CD zapisanych w formacie ISO-9660,
b.płytach DVD,
c.e-mail: wwip@wspol.edu.pl ,
d.ftp: zostanie przesłany na prośbę Ogłoszeniodawcy.
- Dostarczone reklamy powinny spełniać następujące wymagania techniczne:a.pliki akceptowane do reklamy wymiarowej:
-EPS (Encapsulated Postscript File),
-PDF (w wersji 1.3),
-TIFF (Tagged Image File Format),
-reklama/ogłoszenie czarno-białe: 200–300 dpi,
-reklama/ogłoszenie barwne: 250–300 dpi,
-muszą zawierać barwy z modelu CMYK;b.kolejność druku:
-C (cyjan),
-M (magenta),
-Y (yellow),
-K (black);c.stopień pisma:
-sumaryczny stopień pokrycia CMYK: max. 240%,
-min. stopień pisma jednoelementowego – jednokolorowego czarnego: 5 pkt,
-min. stopień pisma dwuelementowego – jednokolorowego: 8 pkt,
-min. stopień pisma jednoelementowego – wielokolorowego: 9 pkt,
-min. stopień pisma dwuelementowego – wielokolorowego: 11 pkt,
-min. stopień pisma w negatywie (w zależności od typu czcionki): 9–11 pkt,
-min. grubość linii: 0,2 pkt.Przy małych wielkościach czcionki sugerowane fonty bezszeryfowe.
- Propozycje reklam będą kwalifikowane przez zespół redakcyjny kwartalnika z uwzględnieniem następujących kryteriów:a.zbieżności treści reklamy z działalnością Policji;
b.kolejności zgłaszanych propozycji reklamy;
c.proponowanych wysokości odpłatności za zamieszczenie reklamy.
- Przyjęcie reklamy do druku i wysokości opłaty za jej zamieszczenie następuje do 15. dnia miesiąca kończącego kwartał, za który wydawany jest numer kwartalnika.
- Zespół redakcyjny kwartalnika zastrzega sobie prawo niepodawania przyczyn niezakwalifikowania propozycji reklamy.
- Umieszczenie reklamy w kwartalniku następowałoby na podstawie indywidualnej umowy o świadczenie usług reklamowych.
- Minimalna odpłatność za zamieszczenie reklamy w kwartalniku, wydawanego w nakładzie 600 egz. wynosi (netto):a.okładka:
-strona trzecia — 1000 zł,
-strona czwarta — 1500 zł;b.w części redakcyjnej:
-1/1 strona — 600 zł,
-1/2 strony — 400 zł,
-1/4 strony — 300 zł.