Strona początkowa   
   Usługi   
   Regulamin   
   F.A.Q.   
   Kontakt   
   Nowości wydawnicze   
   PROMOCJE   
gb
BML
logowanie SSL
zarejestruj się
BMR
pokaż koszyk

0,00 PLN
produktów w koszyku:
suma koszyka brutto:
Kategorie
F.A.Q.
Nie pamiętam hasła. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Jeżeli nie pamiętasz hasła, to po pierwszej próbie wprowadzenia błędnego hasła wyświtli się automatycznie formularz generacji nowego hasła. Aby wygenerować nowe hasło do konta należy w nim podać swój login bądź adres e-mail, który jest zarejestrowany w systemie.
Po wprowadzeniu tych danych na adres e-mail przypisany do konta zostanie wysłana wiadomość z odnośniekiem, którego otwarcie zmieni hasło do konta. Po uruchomieniu tego odnośnika, system ponownie wyśle wiadomość na adres e-mail przypisany do konta z nowym wygenerowanym automatycznie przez system hasłem.


Czym różni się wydanie papierowe od wydania elektronicznego?
Wydanie papierowe to tradycyjne wydanie, drukowane w formacie książek, gazet, zeszytów itp.
Wydanie elektroniczne to wydanie papierowe przeniesione na format elektroniczny, którym najczęściej bywają pliki pdf bądź doc.


Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?
W naszym sklepie rozróżniamy dwa typy statusów: statusy dotyczące realizacji zamówienia oraz statusy dotyczące samej płatności.
Statusy dot. zamówienia:
- oczekuje na przyjęcie - status ten jest pierwszym statusem jaki uzyskuje każde zamówienie.
  jest to etap zamówienia, w którym Klient je złożył w systemie a pracownik sklepu jeszcze go nie widział
- przyjęte - status oznacza, że pracownik przyjął zamówienie i oczekuje na wpłatę środków
- w realizacji - pracownik dostał informację o zaksięgowanej wpłacie i rozpoczął proces przygotowywania przesyłki
- zakończony - przesyłka z zamówionym towarem została wysłana do klienta
- anulowane klient - zamówienie zostało anulowane z poziomu panelu administracyjnego Klienta
   Klient może anulować zamówienie tylko w przypadku gdy znajduje się ono w statusie "oczekuje na przyjęcie"
- anulowane sklep - zamówienie zostało anulowane przez pracownika Sklepu.

Statusy dot. płatności:
- nieopłacone - nie posiadamy żadnej informacji o stanie realizacji płatności
- opłacone - kwota należna została zaksięgowana na naszym koncie
- opłacone (oczekiwanie na weryfikację) - dokonano płatoności przy pomocy płatności elektronicznych i system oczekuje na rzeczywiste zaksięgowanie wpłaconej kwoty na konto Sklepu.


Jak pobrać zakupione wydanie elektroniczne?
Zakupione wydanie elektroniczne można pobrać tylko i wyłącznie jeżeli status płatności zamówinia jest: opłacone.
Musisz być także zalogowany w systemie.
Jeżeli jesteś zalogowany i status zamówienia jest odpowiedni, otwórz odnośnik o nazwie "Dostępne ebooki" znajdujący się mniej więcej w centralnej części niebieskiej belki nawigacyjnej.
Ukaże Ci się lista zezwoleń na pobranie pliku.
Pamiętaj że od momentu przejścia zamówienia w jeden z wyżej wymienionych statusów, masz 72 godziny na pobranie pliku.
Aby pobrać plik, wybierz internesującą Cię pozycję i otwórz odnośnik "Pobierz wydanie".
Po jego kliknięciu plik zacznie się ściągać.

Jeżeli w interesującej Cię pozycji nie ma takiego odnośnika, może to oznaczać, iż zakończył się okres w którym możesz pobrać plik, bądź zamówienie, którego dotyczy plik ma nieodpowiedni status.
W przypadku problemów należy kontaktować się z administratorem systemu.


Jak zmienić ilość produktów w koszyku?
Do koszyka zawsze dodaje się jedną sztukę produktu.
Ilość sztuk w koszyku zmienia się w bardzo prosty sposób.
Wartoś w kolumnie reprezentującej ilość sztuk danego produktu w koszyku  można zmienić na bierząco.
Zmiana wartość spowoduje automatycznie przeładowanie się strony i aktualizację wartości całego koszyka.
Jeżeli to nie następuje, należy zatwierdzić zmianę przyciskiem "ENTER" znajdującym się na klawiaturze użytkownika.
Jeżeli wartość zostanie zmieniona na większą niż ilość produktów w magazynie, system automatycznie ją poprawi i wyświetli stosowny komunikat.


Czy można odebrać zamówione egzemplarze osobiście?
Obecnie nie ma możliwości odbioru zamówionych egzemplarzy osobiście.


Czy mogę zapłacić za towar kartą kredytową?
Tak oczywiście. Nasi Klienci mają aktualnie możliwości płatności za towar kartą kredytową poprzez system PayPal.



Czy mogę zapłacić za towar poprzez szybkie przelewy?
W chwili obecnej nie ma możliwości płatności za towar poprzez szybkie przelewy.


Czy mogę usunąć swoje konto i wszystkie dane osobe do niego przypisane?
Tak, ale musi tego dokonać administrator.
Jeżeli masz takie życzenie, skontaktuj się z administratorem w celu usunięcia Twojego konta.


Czy można odzyskać zapomniane hasło?
Nie nie ma takiej możliwość.
Wszystkie hasła do konta są szyfrowane i nie ma możliwości, by nawet administrator je odczytał.
Z tego powodu, jeżeli zapomniałeś(aś) hasło do konta, system daje możliwość generacji nowego.


Czy wprowadzane przeze mnie dane osobowe są bezpieczne?
Tak! Dane które wprowadzasz podczas rejestracji bądź podczas składania zamówienia są wykorzystywane jedynie do celów działalności sklepu internetowego i dokonujemy wszelkich starań, by były one niedostępne dla osób trzecich, z wyłączeniem firm kurierskich zajmujących się dostawą przesyłek.

Czy informacje o mojej karcie kredytowej są bezpieczne?
Tak! Płatności kartami kredytowymi realizowane są w całości poza naszym systemem. Nie przechowujemy ani nie zapisujemy żadnych informacji wprowadzanych do rozliczenia. Realizacją płatności zajmuje się sprawdzona, znana na rynku i zaufana firma Paypal.


Czy mogę zamówić produkt, którego brak na stanie sklepu?
Nie nie ma takiej możliwości.


Czy mogę w jakiś sposób anulować zamówienie?
Tak. Możne tego dokonać na dwa sposoby.
W przypadku, gdy Twoje zamówinie nie zostało jeszcze odebrane przez pracownika Sklepu, możesz zrobić to we własnym zakresie.
Aby tego dokonać otwórz odnośnik "Zamówienia" znajdujący się mniej więcej po śreodku niebieskiej belki nawigacyjnej.
Kliknij na wybranym zamówienie odnośnik "anuluj", który znajduje się z prawej strony wiersza informacyjnego zamówienia.
Potwierdź chęć anulowania zamówienia.
Twoje zamówienie zostało anulowane, nie mniej jednak system będzie przechowywał informację o jego złożeniu.

Jeżeli pracownik sklepu zdążył przyjąć zamówienie, bądź zamówinie zostało opłacone, jedyną możliwością rezygnacji z zamówienia jest kontakt z pracownikiem sklepu.


Czy cena wyświetlana przy towarze jest ceną zawierającą koszt przesyłki?
Nie! Koszt przesyłki doliczany jest oddzielnie w koszyku.
Różni się on w zależności o wybranej formy przesyłki oraz czasami może zostać zmodyfikowany po wybraniu opcji płatności "za pobraniem"
Kosz przesyłki zależy również od cakowitej wagi zamówienia.


Jaki jest czas realizacji dostawy?
Czas realizacji dostawy to 7 dni roboczych od momentu odnotowania wpłaty na koncie sklepu.


Czy ilość zamawianych towarów jest w jakiś sposób ograniczona?
Jedynym ograniczeniem jest stan magazynowy sklepu internetowego.


Jakie są sposoby płatności?
Aktualnie oferujemy następujące formy płatności:
przelew na kont

płatność PayPal



Czy wysyłacie przesyłki poza granice Polski?
Nie niestety nie czynimy tego.


Dlaczego po zapłaceniu kartą kredytową, po upływie 24 godzin, moje zamówienie nadal jest niewysłane?
Nasz Sklep Internetowy dba o bezpieczeństwo klientów, dlatego, wszelkie transakcje kartami kredytowymi są sprawdzane.
Czas przesłania pieniędzy wydłuża się do 24 godzin, ale macie Państwo pewność, że nikt w tym sklepie nie kupi niczego Waszą skradzioną kartą.
Ponieważ wysyłamy przesyłki po odnotowaniu wpłaty, czas rozpoczęcia realizacji zamówienia w tym przypadku może się wydłużyć.


W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?
Kontakt z obsługą sklepu internetowego jest możliwy w godzinach 7:00-12:00 pod numerem telefonu (89)6215385.


Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?
Niestety, nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie.


Czy można w naszym sklepie internetowym dokonać zakupu na raty?
Niestety, nie ma możliwości dokonać zakupu na raty w naszym sklepie.


Jakie są koszty i formy dostawy zamówionego towaru?
Aktualnie jedyną formą przesyłki jaką oferujemy Państwu w naszym sklepie, to przesyła za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Oferujemy 2 możliwości:
Przesyłka ekonomiczna
Przesyłka priorytetowa
Obie formy przesyłki zależą od całkowitej wagi zamawianych produktów.
Koszt przesyłki zawsze wyświetlany jest w koszyku i doliczany jest do kosztów całego zamówienia.


Poniżej aktualna tabela kosztów przesyłek:

Płatność przelewem
Przesyłki zwykłe: Paczki pocztowe 0-30 kg - 7,38 zł
Przesyłki priorytetowe: Paczki pocztowe 0-30 kg - 8 zł


Płatnosć przy odbiorze
Przesyłki zwykłe: Paczki pocztowe 0-30 kg - 9,83 zł
Przesyłki priorytetowe: Paczki pocztowe 0-30 kg - 10,44 zł



Wszelkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT (23%)
                                                                                                                                                                                                                                                          

płatności
Copyrights © Wydawnictwo WSPOL 2004-2010
Regulamin   |   F.A.Q.   |   Kontakt   |   Polityka prywatności
Ten serwis nie jest w żaden sposób połączony z wewnętrzną siecią Policji. Zawiera wyłącznie informacje jawne.
projektowanie sklepów internetowych
Oprogramowanie
sklepu internetowego